Yardım - Aileler için
Nasıl bakıcı bulabilirim ve onlarla nasıl iletişime geçebilirim?
Aileler, arama sayfamız aracılığıyla Babysits'teki bakıcıları bulabilir. Bölgenizdeki bakıcıları görüntülemek için arama çubuğuna şehrinizi, adresinizi veya posta kodunuzu girebilirsiniz.
İlgilenen bakıcılar da eksiksiz ve görünür bir profiliniz varsa sizinle iletişime geçebilirler.
Bir bakıcıya mesaj göndermek istiyorsanız, profillerine gidip “iletişime geç” butonuna tıklayarak onlarla iletişime geçebilirsiniz.
Lütfen unutmayın: Bakıcılarla iletişim kurmak veya onlara cevap vermek için profil görünürlüğünüzün herkese veya yalnızca platforma açık olması ve aktif bir Premium aboneliğinizin olması gerekir.
Nasıl premium abonelik alabilirim?
Yükseltme sayfasından (kayıttan sonra) veya Babysits uygulaması aracılığıyla Premium aboneliğe geçebilirsiniz.
Premium aboneliğimi nasıl iptal edebilirim?
Premium aboneliğinizi istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz. Bunu Premium sayfasında kolayca yapabilirsiniz.
Premium aboneliğe iOS uygulaması aracılığıyla abone olduysanız aboneliğinizi Apple aracılığıyla iptal etmeniz gerekir. Bunu cihaz ayarlarınızda Abonelikler altında Apple Kimliği aracılığıyla yapabilirsiniz.
Premium aboneliğinizde kalan günleriniz varsa Premium aboneliğinizin iptalinden sonra kalan bu günlerde premium hizmetlerden yararlanmaya devam edebilirsiniz.
Premium aboneliğinizi iptal etmekte sorun yaşıyorsanız lütfen bizimle iletişime geçin.
Müşteri hizmetleriyle iletişime geçin
Bakıcıyla nasıl randevu planlayabilirim?
Bazı ülkelerde, doğrudan platform üzerinden randevu alabileceğiniz bir rezervasyon özelliği bulunmaktadır. Bu ülkelerde bakıcının profilinden veya gelen kutusundan rezervasyon talebinde bulunarak randevu planlayabilirsiniz.
Bu seçeneği görmüyorsanız yani rezervasyonların desteklenmediği ülkelerde, bakıcıyla ayrıntılar konusunda anlaşarak randevuları doğrudan mesajlaşma sistemiyle koordine edebilirsiniz.
Babysits Rezervasyon sistemi hakkında daha fazla bilgi edinin.
Premium aboneliğim iptal edildikten sonra bebek bakıcılarına mesaj göndermeye devam edebilir miyim?
Evet yapabilirsin! Premium aboneliğiniz iptal edildiğinde, sözleşme süreniz içinde yeni çocuk bakımı sağlayıcılarına mesaj göndermeye devam edebilirsiniz. Sözleşme süreniz sona erdiğinde Premium aboneliğiniz sırasında başlattığınız görüşmelere devam edebilirsiniz ancak artık yeni görüşmeler başlatamazsınız.
Çocuk bakımı sağlayıcısına ne kadar ödeyeceğim?
Bir çocuk bakımı sağlayıcısına ne kadar ödeyeceğiniz, çocuk bakımı sağlayıcısına ve duruma bağlı olacaktır.
Çocuk bakımı sağlayıcıları, asgari ücrete, niteliklerine, becerilerine ve deneyimlerine bağlı olarak bebek bakımı için kendi saatlik ücretlerini belirler. Bunu profillerinde görebilirsiniz.
Profilinizde potansiyel bir çocuk bakımı sağlayıcısına sunmak istediğiniz ücreti de ayarlayabilirsiniz.
Günün sonunda, onlara ne kadar ödeyeceğiniz konusunda bir anlaşmaya varmak size ve çocuk bakımı sağlayıcısına kalmıştır.
Saatlik ücretler sahip olduğunuz çocuk sayısına, gerekli görevlere, çocuk bakımı sağlayıcısının türüne ve bebek bakıcılığı işinin yerine göre değişiklik gösterebilir.
Bebek bakıcısını işe almak için bir sözleşme düzenlemem gerekiyor mu?
Bazı yargı bölgelerinde sözleşme yapılması yasal olarak zorunludur. Bu nedenle ve bebek bakıcılığı deneyimini her iki taraf için de daha sorunsuz hale getirmek için, başvuru formumuzu doldurup gözden geçirmenizi öneririz.
Bebek Bakıcılığı aracılığıyla bir bebek bakıcısıyla olumsuz bir deneyim yaşarsam ne yapmalıyım?
Babysits aracılığıyla bir çocuk bakımı sağlayıcısıyla olumsuz bir deneyim yaşadıysanız, bir değerlendirme bırakabilir ve/veya kullanıcıyı engelleyebilirsiniz.
Her durumda, çocuk bakımı sağlayıcısını profil sayfası aracılığıyla destek ekibimize bildirmenizi rica ediyoruz. Bebek bakıcıları daha sonra bu raporlar konusunda bilgilendirilecek ve gerekli olabilecek her türlü önlemi alacaktır.
Müşteri hizmetleriyle iletişime geçin
Çocuk bakımı sağlayıcısı mesajıma yanıt vermiyor, ne yapmalıyım?
Onlara düzenli olarak hatırlatma bildirimleri ve e-postalar gönderiyoruz ve etkin olmayan profilleri arama sayfamızda gizliyoruz. Ancak atabileceğiniz bazı adımlar da vardır:
* Profillerinde son etkinliklerini ve ortalama yanıt sürelerini görebilirsiniz. Yanıt alma şansınızı artırmak için yakın zamanda aktif olan çocuk bakımı sağlayıcılarıyla iletişime geçmenizi öneririz.
* Bebek bakıcıları ilk mesajınızı görmemiş veya okumamış olabilir. Bu durumda tekrar iletişime geçmeniz faydalı olabilir.
* Son ipucu kendiniz aktif olmanızdır. Çocuk bakımı sağlayıcısı bir süredir aktif olmadığınızı veya mesajlarınıza yanıt vermediğinizi görürse, artık bir bebek bakıcısı aramadığınız sonucuna varabilir ve muhtemelen sizinle iletişime geçmeyecektir.
Premium aboneliğim için geri ödeme alabilir miyim?
Ebeveynler, satın alma tarihinden itibaren 14 gün içinde Premium aboneliklerinin tam para iadesini* talep edebilirler. 14 gün geçtikten sonra maalesef geri ödeme yapamıyoruz.
- Bu yalnızca doğrudan Babysits'ten satın alınan Premium abonelikler için geçerlidir. Apple gibi üçüncü taraflar aracılığıyla yapılan ödemeler hariçtir.
Geri ödeme talebinde bulunmak için müşteri hizmetleriyle iletişime geçin.
Premium aboneliğim için banka hesabı ayrıntılarımı nasıl güncellerim?
Hesabınızın premium sayfasında "ödeme yöntemini güncelle" düğmesini görebilirsiniz. Öyleyse, ödeme yönteminizi güncellemek için bu düğmeye tıklayabilirsiniz.
Bu düğmeyi görmüyorsanız Premium aboneliğinizin banka hesabı ayrıntılarınızı güncellemeniz şu anda mümkün değildir. Bu durumda banka hesabı ayrıntılarınızı güncellemek istiyorsanız lütfen bizimle iletişime geçin.